Dilekkkk19 Bebegim 21 aylık acaba iştah açilması icin kullansam uyku yapiyor diyolar cok uyku yaparmi gece uyaniyo ya kalkamazsam kullanan oldumu
busraalanya Dilekkkk19 ne olduğunu bilmiyordum baktım ve baya kötü şeyler yazıyor sadece iştah içinse bence böyle bireye yapmayın . Bebeğinizde varmış onada sütten geçer Allah korusun . Doktora danışmadan böyle birşey yapmayın bence
Dilekkkk19 busraalanya emmeyi bıraktık biz o yuzden istiyorum zaten daha önce bekarken kullandim bi sıkıntı olmamısti ama uyku sıkıntısı felan yoktu cok agir uyku yaparmi diye düsünüyorum
eslemoms_ Benim yengem kullanıyordu kızına aşırı uyku yapıyor ve çocuk kilo almıyor bildiğiniz şişiyor