Ek gıdaya geçtik artık biraz su vereyim diyorum ama çok öksürüyo 🥺 biberon kullanmayı bilmiyo kaşıkla veriyorum onda da yarısı koynuna gidiyo alıştırma bardaklarından aldım ondan da içemedi 😂 siz nasıl veriyosunuz suyu ne zaman alışır acaba biberona ya da bardağa 🙄