Hamileyim 12+4 haftalık
Üst karın da şiddetli ağrı guruldama sesi kramp
Sebebi ne olabilir artık kafayı yixem ağrıdan yemek yiyemiyorum kadın doğuma gittim serum takip yolluyor sebebini soruyorum normal diyor
Yada gastrit ülser falandır diyor ama ben artık dayanamıyorum 😫😫 yemek yesem ağrı giriyo tuvalete çıkma istediği oluyor üç günde eridim yemeklerden soğudum