Edacln35 2 haftadır mama kullanıyoruz evolvia koktuğu için bugün aptamil aldık nutricia almış eşim ne farkı var diğerlerinden ?
reyhanturhan kesinlikle çok memnunum aptamil bağışıklık destekliyor bebeğime de yaradı çok şükür diğer mamalardan farkı bağışıklık diye biliyorum başka mamada bu özellik yok
ozlemsenel Aptamil benim de kullandığım mama biz de gayet memnunuz tadı kokusu evolvia gibi ağır değil hem içeriği de daha iyi