Selamlar, doktorumuzun yönlendirmesi ile 5 aylıkken tadimlara başladık. Tadım diyorum çünkü bir çay kaşığı kadar verin dedi yavaş yavaş gıdalardan.
Ama ben hiç hiç bir şey yiyemiyorum yanında artık, 27 gündür tadım yapıyoruz sözde ama bizle aynı seyleri yemek istiyor, eşim ile ondan gizli yemek yiyoruz. Bugün yaptığım tatlı için 1 saat katılarak ağladı. Sofrada kabak yemeği vardı çıldırıyor. Sarımsaklı yoğurt, ev yemekleri ve çorbalar. Hepsinden istiyor vermeyince ağlıyor o sofrada ne ben eşim yemek yiyemiyoruz.
Siz böyle bir durum yaşadınız mı, ne gibi bir çözüm buldunuz? Mama sandalyesinde yanımızda görsün yemek yemeyi diye düşünüp yemek saatlerimizi aynı zamana getiriyoruz, ama asla haşlanmış kabak havuç avokado vs degil. Bunları soğanlı sarımsaklı yemek halinde istiyor.
Onu aglatmadan makul şekilde sofralarımızı nasıl huzura kavusturabilirim acaba?