sezer2022 Dünya genelinde girilmiyormuş kızlar, gidişi olsunda dönüşü olmasın 🤣🤣 bu arada bilişimci bi ablamız, mobil bankacılığa da böyle sıkıntı durumlarında kullanmayın diyor
Alyacik121 sezer2022 Ben de diyorum neden giremiyorum akış yenilenmedi diyor sürekli Instagram’da Facebook kullanmıyorum da
gamze5_4 biyiksiz_yorumcu ay evet canısı o bendim o hesabımı malesef unuttum bunu yeni açtım eski hesabımı açıp dönmek istedim aranıza ama malesef dönemedim ara vermiştim burayada çocuklarım küçüktü burda büyük vakit geçirdiğim için çocuklarımla ilgilenmeyi tercih edip size veda postu açıp vedalaşıp gitmiştim şimdi çocuklarımı büyüttüm geldim aşko ben seni bi yerden çıkarcam ama çıkaramadım.
Miniktirtillarimm Benim Facebook bir de çıkış yaptı zaman aşımı diye şifreyi hatırlamıyorum maile yenileme falan oluşturdum ay birbirine girdi 😅 saçma sapan Bi haller ne oluyorsa yine 🤦🏼♀️
gamze5_4 biyiksiz_yorumcu ya kuzummmm şimdi tanıdım işte özlemişim yaaa o gün sataşmandan anladım zaten resimden çıkarcaktım çıkaramadım hoşbuldum tekrar nasıl gidiyor iyi misin kaç sene oldu ya :)
biyiksiz_yorumcu gamze5_4 ben 3 çocuklu olma yolundayım 😂 o zamanlar oğlum bebekti şimdi 4 yaşında abi olmuş🥹 sen nasılsın bebeler büyümüştür seninde rahatmısın😝
gamze5_4 biyiksiz_yorumcu ooo çok rahatım çok şükür benim kızım 4 oğlan 3,5 yaşına gircek işte büyüttük kurtulduk be😀 Allahım bağışlasın hepsini. Seher yok seheri biliyorsundur tubasahrayı bulamadım bir çok kişiyi bulamadım ya bi seni buldum işte
limonkolonyasi gamze5_4 seherin eşi vefat etmis galiba Bayadır yok zaten o da Bi ara postta bahsi geçmişti de
Miniktirtillarimm sezer2022 Bi tek buna üzülürüm liseden beri var neredeyse 14 yıl falan oldu herhalde 😅
KLORAK sezer2022 kız bende diyorum ki kocam neden telefonu eline almıyor ahahah (bu arada evet çökmüş almayada da)