gamze5_4 mel55 ya üzüldüm hiç kimse yaşamamış sanırım bu durumu ondan yorum yapamıyorlar sen istersen bi google da araştır kuzum nedir ne değildir doktorada götür bakayım ne dicek bende merak ettim
edefneee mel55 canım benim bir tanıdığımda da vardı fazla ıslak mendil kullanmaktan olmuş doktoru öyle demişti
kubikya Benim kızımda olmuştu sonra da yanık gibi oldu ıslak mendil kaynakli olduğunu düşünüyorum. ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum artık ve geçti ama yikamasam yine oluyo