BirSevda-iki-Emanet_Sahibi 3.çocuk olduğu için ve 2. Abi özel durumu olan bir çocuk olduğu için o uyuyunca ve kreşe gidince oynuyoruz. Abi uyurken küçükle ilgileniyorum bebek uyurken diğer ikisiyle. Henüz bir zorluk yaşamadık ama gittikçe algısı açılacak ve uyanık olduğu süre uzayacak. O zaman ne olacak bakacaz.