4 aylık minnoş kızımla 1,5 haftadır inanılmaz bir atak dönemi geçiriyoruz; uykuya direnmeler, uykuda sıçramalar, uyku esnasında ağlayarak çığlıklarla uyanmalar, huysuzluk sürekli kucak istemesi ve bazen 1 saate yakın ağlama krizi.. Kızım zaten kolik bir bebekti 3 ay zorlu günler geçirdik yani uyku dendiğinde tüylerim diken diken oluyor en zorlandığımız şeydi uyku, tam rahat ettim 1-2 hafta derken ataklara girdik yine eski sancılı dönemlerimize döndük diyebilirim. Ama her bebek farklı geçiriyormuş bu süreci inşallah bebeklerimiz ve bizler için çabucak geçer bu dönem😵💫🙏🏼