Eymenim2324 8 ay 10 günlüğüz ve gündüzler sadece bir defa o da 1 saat uyuyor. Çıldıracam ya ne yapsam uyumuyor bizim gibi olan var mı 😰
Kzk Eymenim2324 bizde 8 aylık 20 günlüğüz öyle günde toplasan 1 saat bugün sadece yarım saat öğlen yarım saat sabah uyudu gece uykusunada 8.30 da geçti yani bizdr aynı durumdayız canım
Rzgr Eymenim2324 33 ve 37. Hadtalarda bi 8. Ay atagi var ve inanin 4. Ay atagindan daha korkunc geciyor. 10 aylik olduk 8. Ayi dusundukce kabus gibi o gunlere donmek istemiyorum. Dayanamamistim artik anneme gitmistim belki 1 2 saat uyurum diye ordada kimseye gitmemisti hep kucaktaydi. Hic uyumuyordu meme agzinda duruyordu. Biz hic birlimte uyumamistik o ay hep birlikte yattik. Neyseki 9. Aya girmemizle hersey normale döndü.3
[silindi] Eymenim2324 bizimki yarım saat 2-3 defa uyuyor ve her uykusunu yedireceğim zamana denk getiriyor sağolsun 7,5 aylık gece 2den aşağı uyumuyor bi süredir sabahta 7 de kalkıyor gece minimum 3 kez uyanıyor falan dişi çıksada rahatlasa 🙄
Sevgi1 Eymenim2324 bizim iki uyku bir öğlen birde akşam uzeri saati degisiyo bazen yarım saat bazen 1 saat akşam erken mi uyuyor
Canimincani tugraninannesi0105 uyandığında tekrar uyutmaya çalışın. Benim oğlum da yatınca 1 saat sonra uyanıyor tekrar sallıyorum sonra biraz daha uyuyor.
Eymenim2324 Canimincani çok deniyorum ama uyumuyor ya çok yoruluyorum o yüzden gündüzleri geceleri de her saat başı kalkar ve benim yanında uyumamı ister ne yapacam
Ecemavi Bende ne yapsam gunduz uykularini duzene sokamadim, birde 8.ay itibariyle gece cok sık uyanmaua basladi acıkiyor eskiden 5 e kadar mama istemezdi simdi 2 gibi baya acliktan agliyor 😥
Eymenim2324 Ecemavi Kzk yaa o zaman bu ayların özelliği mi bu acaba bizimki de çok çabuk acıkıyor ve sürekli uyanık olmak istiyor 🤦🏻♀️
Eymenim2324 Rzgr ahh canım inşallah 9. Ayda geçer çünkü çok yoruldum artık hiç uyumaması ve muz muz olmasından dolayı eskiden bi şeyler gösterince onu öğrenmek isterdi şiödi karşısına geçsem hemen bana tırmanıyor kucağına al beni diyor bi de uyumayınca hepten çok yoruluyorum
Kzy3 Ayımıza bir kaç gün kala 🙃🙃 gündüz uyandığında ardından hemen sallıyımca bazen dalabiliyor, gündüz içtiği mamalarıda bitirmiyor bırakıyor buaralar, sizlerde de öle mi ?? Geceler kabusum oldu yarım saatte 1 saatte bir zırlıyor uyandırıo kendini, 3 saatte 1 de yıkıyo ortalığı mama yiyor, bir burnu tıkanıyo gibi ondan dolayıdır die düşünüyodum ama atak günleri geri gelıyo demek ki 🙃
Rzgr Eymenim2324 malesef yorucu bir donem ayrilik korkusu olusuyor benim oglum herkese giderdi o donem sadece benimle benim kucgimda duruyordu babasina bile gitmiyordu. Banyodayken bile kapida bekliyorlardi. Gercekten ne gece ne gunduz hic uyumuyordu. Ama gecici bir donem sonrasi daha duzenli uykulari olusuyor herseyin daha cok farkinda oluyor ve cogu seyi de bilincli olarak yapmaya basliyorlar yaramazligi ozellikle. Allah kolaylik versin gecici bi donem🙏🙏
Eymenim2324 [silindi] aynen canım katılıyorum bizimde halen dişlerimiz çıkmadı gece bi anda kulağını tutarak acı ile ağlayıp uyanıyor yavrucum ona da çok üzülüyorum kendime de çok yoruluyorum çünkü
Kzy3 Gündüzde huysuzluklar başladı , dişleri çıkmadan daha iyiymişiz inş sizinkiler dişten sonra rahatlar,gece uyanmalarına bi çözüm bulursanız paylaşın 🙃