55 kiloyum 20 gün önce doğum yaptım. Alt karın göbeğim var sarkmış şekilde.. 3 tane korse aldım. Bi yumuna korse aldım hamileyken o küçük geldi kullanamadım. Doğumdan hemen sonra bele dolamalı korse aldım. Oda eğilip kalkarken katlanıyor. Kilot korse aldım oda bugün geldi ve göbek gitmiyor korse denmez aynı duruyor aldığıma pişman oldum. Adam akıllı korse bulamadım… bu göbek nasıl gidicek 😬