Hanımlar merhaba bebeğim 16 aylık olmak üzere ve hala parmağıyla istediği şeyleri işaret etmiyor. Bu güne kadar bunun bir sorun teşkil edeceği hiç aklıma gelmemişti açıkçası üzerinde durduğum bir konu değildi. Dün instagramda gördüğüm bir post üzerine parmakla işaret etmeyi 15. Ayına kadar yapması gerektiğini öğrendim. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ama bebeğimde herhangi bir problem yok iletişimi güzel bir kaç kelimesi var bizimle teması gayet yeterli istediği şeyleri gayet belli ediyor eğer su istiyorsa suluğunu getiriyor kitaplığından istediği kitabı getirip okumam için elime veriyor. Sizin bebeğiniz ne zaman işaret parmağını kullandı. Korkmam gereken bir durum var mı?