Temmuz ayında doğum yapmıştım orada. İlk ay kontrolleri oradaki çocuk doktorlarına gittim hiç beğenmedim özellikle doğumdan çıkmışım Bünyamin bey bebeği kontrole geldi ne bir geçmiş olsun ne bir hayırlı olsun. O gün onu direk kafamda eledim. Sarılık olmuştu o dönemki diğer iki kadın doktoru denedim ikisi de kafama yatmadı. Biri Betül hanımdı o dönemki diğer kadın doktora göre Betül hanım daha iyi ama yerinde bulmak zor oluyor onu 3 kez gittik 1 kere yerinde idi. Ben bugün duygu apohana götürdüm kızımı. O yeni başlamış sanırım, bayram dolayısı ile orada nöbetçi doktor vardı oraya gitmemiz gerekti. İlk intibası bende çok iyi duygu hanımın. Açıkçası hoşuma gitti bebeğe ilgisi bizleri bilgilendirmesi. Normalde bu arada Pendik bölge hastanesinde Çiğdem hanıma gidiyorum o bayramdan dolayı olmadığı için yüzyıla gittik. Ondan da aşırı memnunum. Yine burada forumdan adını bulup gitmiştim çok memnun kaldım.