el1ff Herkese merhaba, 16-17 aylık bebeklerinizle nasıl bir gün geçiriyorsunuz neler yapıyorsunuz, bebeklerimiz bu dönemde neleri öğrenmiş olmalı sizler neler öğretiyorsunuz merak ettim biraz sohbet edelim 💐
Nrgngr el1ff 17 aylık benimki 10 gündür hastayız şuan bir şey öğrenmeyi bırak yeterki iyileşelim diyorum 🥴
Bizaa Benimki 15.5 aylık oğlum Hayvan seslerini öğreniyoruz inek ördek kedi köpek Aslan kaplanı öğrendik yapıyoruz Vücudumuzun bölümlerini öğrendik gösteriyoruz ben bi oyuncağını getir dediğimde getiriyor ben daha çok kendim beslediğim için yimdi yavaş yavaş kaşıkla yemeyi öğreniyor Gün içinde bol bol kitap okuyoruz hava güzelse dışarı çıkıyoruz şu an üçe kadar saymayı öğretmeye çalışıyorum Ezan okununca işaret parmağı ile Allah 1 yapıyo😄
el1ff Bizaa bizde günlük rutinleri yapıyoruz kahvaltı uyku yemek oyun gibi, benden ev işi öğreniyor sanırım göre göre elinde bez yerleri siliyor 😅 her şeye cici yapıyor öpücük yapıyor kapılara tak tak tak yapıyor 😄 bende renkleri öğretmek istiyorum kağıttan sorunca mesela pembe ne renk dediğimde göstersin istiyorum onunla ilgileniyorum rakamlardan elinle 2 yapıyor 1 den önce 2 yi öğrendi 😅😅 günler öyle geçiyor ama hep kendimi eksik hissediyorum aman bir şeyi eksik mi ettim öğretemedim mi diye çevremde de hiç yaşıtı yok ondan öyle bi sormak istedim 🥰🥰
Bizaa el1ff bu aylar icin bence gayet normal ve yeterli 💐 sağlıkları yerinde olsun zamanla her şeyi öğrenirler inşallah geçmiş olsun size de Bu konuyu ben de merak ediyordum postunuzu gördüm teşekkür ederim
Nrgngr el1ff her çocuk çok farklı inanın. Hiç kimseyle kıyaslamayın. Siz zâten elinizden geleni yapıyorsamız içiniz rahat olsun. Bizimki şimdi hasta olunca söylediği kelimeleri bile söylemez oldu sesi kısık. Sağlıklı sıhhatli olsunlar da hepsi yavaş yavaş olur. 🥰
el1ff Nrgngr çabucak iyileşir inşallah :) ya çevresiyle çok ilgili çocuklarla daha çok vakit geçirsin istiyorum aslında ama genelde evdeyiz ondan merak ettim 🥰
Yavuz01_ 17 aylik oğlum bence eksiklik hiç bitmeyecek gibi. 1 aydır gece uykuya direnme başladı 12 den aşağı Uyumuyor erkenden uyandırıyorum öğlen ağlaya ağlaya uyuyor bezende Uyumuyor. Mümkün olduğunca dışarı çıkıyoruz babaannesi karşımızda sürekli oradayız ve maalesef çok fazla televizyona maruz kalıyor. Komut alıyor getir götür gibi. Kitap okutmuyor. Baba dede mama gitti pisi pisi diyor sadece.
el1ff Yavuz01_ bu aylarda sanırım ağlamalar biraz artıyor bizimde arttı. Ekran oldukça az göstermeye çalışıyorum ama hastayken biraz fazlalaşınca hemen alıştı çocuklar çok çabuk alışıyor maalesef ama bırakmayada o kadar çabuk alışırlar sizde isterseniz tabi azaltabilirsiniz bir ağlıyor iki ağlıyor sonra unutuyorlar mecburen