Değerli arkadaşlarim . Bebeğim ile oyun oynarken eline kumanda almış görmedim ben arkamda saklaniyordu ve çıkıp ce e diyordu sonra ağlamaya başladı ağlayınca her yeri kızarıyor anlamadım nereye vurduğunu sakinlesince göz kenarına vurduğunu anladım soğuk kompres yaptım ama geçmedi mercimek kadar şişlik var böyle bir durum yaşayan var mı aranızda