Beratim17 Doktorum bana adet düzenleyici olarak verdi kullanıp adet gören veya adeti kesilen varmi ??
tombikdonerkankasiiskender Beratim17 bu hapı 18 ay kullandım hiç regl olmadım bu ilaç kanamayı keser ilacı kullanırken regl olunmuyor
bsrshtrk Beratim17 mesela ben bunu bi kullandım 3 ay kanamam kesilmedi. Doktora gittim ilaçtan dedi. İlacı bıraktım 3 günde her şey normale döndü. Bence herkeste farklı sonuçlar oluşuyor
merryleydi tombikdonerkankasiiskender öyle bişey yok ya sizinkini kesti diye uydurmayin genelleme yapmayın bende kullanıyorum duzenlide oluyorum rwglimi her bünyede farklı etki eder
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala tombikdonerkankasiiskender ilacı kullanırken regl olunmuyor %100 kesin bir bilgi gibi yazmışsınız? Ben bu hapı kullandım ayda iki kere adet oluyorum. 8 ayda 16 kere adet olmuşumdur
Yagizmommmmm tombikdonerkankasiiskender benim de adetimi kesti 5 aydır kullanıyorum hiç adet olmadım korkup test bile vermiştim
Beratim17 tombikdonerkankasiiskender evet çok duydum daha kullanmaya başlamadım korktum zaten adet olamiyorum iğne yüzünden
Beratim17 merryleydi adet getiriyor diye duydum bende adet görmüyorum 3 aylık iğne yüzünden inşallah bu hap sayesinde gelir
Merzey Yagizmommmmm bebeğim 9 aylık 9 aydır adet olmuyorum ekstara prezevatfte kullanıyoruz olmuyorum adet emziriyorum 9 aydır normalmi böyle olması
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Beratim17 bi çok geliyor diğer seferinde lekelenme, yada az ve kısa sürüyor. Bende ara verdim. Düzene girdi eskisi gibi. Ama tekrar başlıcam korunmak için