Kızlar 2 gündür çocuğum ateş öksürük vardı bugün sabah sürekli ağlıyor ateşi düşmüyor kulağını tutuyordu sağlık ocağına gittik antibiyotik birde ağrı kesici verdi ama değişiklik yok ateş hala devam ediyor evde ne yapabilirim başına gelen var mı çocuk çok kötü bütün gün hiç birsey yemeden yattı başını bile kaldırmadı