seizetheday Dokuzkasimbebesi herkeste farklı mı oluyor acaba bizimki baya üste doğru kabarmış ve kızarmıştı 1 hafta içinde de patlamıştı bütün dişleri öyle çıktığı için çok kolay anlıyordum diş mi çıkarıyor diye
Dokuzkasimbebesi Neslidy valla mi bizim doğuştan beri var ama bu 2 gündür çekip uzatıyor sinirleniyor eziyor felan diliyle bişeyler yapıyor ama anlamadım
Deletedmom_117 Neslidy Aynı aynı 3 ayligindna beri böyle şuan daha belirgin ama kimse yok 9 aylık olcak on gune
Neslidy Dokuzkasimbebesi bizimde 2 haftadir oyle sıkıyor biseyleri damagiyla sinirleniyo ama henuz diş gelmedi
Dokuzkasimbebesi canan6668 e şimdi o nokta beyazlık neeeeee üstte @Duyulurum @motherisbackk @Mrveaydn2 @Beratim17 @canan6668
Duyulurum Dokuzkasimbebesi evet biri yarım diğeri tam patlamış. Yarın veya iki gün sonra çay kaşığı veya çay bardagi ile deneyin tık tık ses gelir. İki haftaya da kendini gösterirler. Maşallah çok erken çıkarmış