Unicorn67 Şimdi herşeyi taze taze yapıyorum günlük kuzu kıymayı buzluğa atıp kullanabilir miyim ? Yoksa hergun kasaptan mi alayım bilgisi olan varmı
kiz23 Unicorn67 kullabilirsin canım ben küçük poşetlere yada buz kalıplarına koyuyorum çorbasına atıyorum kıymayı.
NmalkoC Unicorn67 canım 200 gram kadar alıp mesela buz kalıplarına küp küp koyup her seferinde 1 küp alırsın ben tavuk suyu ilikli kemik suyu peynir altı suyu ve yaz meyvelerini yapmıştım o şekilde buz kalıplarına koyup herşeyden 1 küp alıyordım
kiz23 Unicorn67 hayır hiçbir zararı yok aylardır kullanıyorum. Sadece çıkardığın ürünü tekrar buzluğa atip kullanma. Küçük küçük poşetle tek tek al buzu cozuldukten sonra tekrar dondurulmaz
kiz23 Unicorn67 bazen yağda kavurup malzemeleri sonra ekliyorum bazen hepsini birden atıyorum çiğden kavurmadan. Herturlu pişmiş oluyor farketmiyor yani