efsunumm Bebeğim 3550 doğdu 3,145 düştü sarılık geçirdi suan 2 aylık 5000kilosu mama ile besleniyor doktor az dedi kilosuna aptamil denedik şimdi sma optipro deniyoruz
aselmina28 efsunumm yoo gayete iyi doktorun gözleri bozuk olması gerek benim kızım 3 ayına girince 5 kiloydu
Deletedmom_117 efsunumm Bu bebeğe bağlı bence her mamayı denedim neredeyse ama Pek bı farkı olmadı tek fark Bebelac Gold da vardı biraz
gozdegunduz efsunumm ayy o doktorun kafası mı güzel 😂 bebeğim tam 40 haftalık doğdu 3130 doğdu mamayla besleniyor 4 ay 20 günlük 6 kilo doktor normal dedi sizinkinin maşallahı var
Zumramm1 Benim bebeğimde 2700 doğdu sma optipro kullanıyorum 2. ay kontrolünde 4400 çıktı ve bana az geliyor kilosu ama doktorlar normal diyorlar sağlıklı olması en önemlisi bence
efsunumm aselmina28 doğum kilosuna göre hesaplıyor ondan az gelişmemiş dedi kızın 1 kilo almalıymış 5 buçuk olmalıydı diyor
Deletedmom_117 efsunumm sma bizd ehic fayda etmedi hata emdiği halde olan kilosuda gitti biraz Aptamil genelde iyi diyolar şuan onu kullanıyorum faydası var Ama bebek küçükse çok rahatsız ediyo gazlandiriyo
ornitorenkperi efsunumm Sma optipro bize çok iyi gelmişti birde reflülü bir bebekti bütün mamaları denemiş biri olarak sma mükemmel bir mama
newmom23 ornitorenkperi sma da kaka ve gaz sorunu oluyor mu acaba benim oğlumu mamayla besliyorum sadece hipp kullanıyorum ama son bir haftadır kusma çok oldu kilo alımı iyi ama gaz ve kaka çok zorla çıkarıyor😔
Melekce Oğlumu Bebelac Gold ve normal bebelac ile büyüttüm şimdi kızımda da kullanıyorum ara sıra ben memnunum gaz sorunuda yok
ornitorenkperi newmom23 yok kuzum çok kolay gaz çıkarır kaka yapar kusması nerdeyse yok denecek kadar az ve bize çok güzel kilo aldırdı boy uzattı
Bebeginibekkleyenn efsunumm hipp keçi sütlü mama tavsiye ederim. Gaz ve kabızlık sorunu asla yaşamadık