Kızlar kızım 16 aylık oldu bu aya kadar hep saçı uzasın diye bekledim ecowell aldım uzun zamandir kullanıyorum o sac uzatiyor dedi herkes ama yine de uzamadı kızımın saçları. Cok minicik uzamıştı onlarda tüy gibiydi. Herneyse cuma günü tras makinesiyle kestik üstünden de jiletle sıfırladım tamamen. Birde tatlı badem yağı aldım. Cok pişmanım daha önceden kesmedigime. Tahmini ne zaman uzar toka falan takabilirim sizce? Cok heves ediyorum renkli renkli tokalar alip takayim falan 😍 Daha önce bebislerinin saçlarını kesen anneler yorum yaparsa cok sevinirim ❤️