tgbazdmr Bebek arabasına puseti takmayı ne zaman bırakıp normal bebek arabasına geçtiniz ? 6 aylık olduk bazı yerlerde 6 ay bazı yerlerde 9 ay yazıyor
Sinem1205 tgbazdmr bizim pusetimiz baya büyüktü 9.ayda geçtik port bebeye. Pusette artik yatmak istemiyordu kızım digerine geçince daha rahat oldu. Oturarak gezdiği icin cok mutlu oldu bebeğim de 😊
kiz23 tgbazdmr ben 7 8 gibi geçtim rahat edemiyordu. Belli Bi süresi yok bunun ama oturmaya başlasın bebeğiniz öyle geçin.
maygirl tgbazdmr zaten sıgıp sgmadgini rahatligini siZ gozlemleyerek anlarsiniz..normalde 6 aya kadr kullanim puset icin ama erkende geceblirsiniz biraz gelisiminide goz önunde bulundrun karar verirsiniz
Tugbayildizz tgbazdmr 5. Ayda geçtim kızım biraz tombik rahat edemiyordu 😂 bebeğe ve pusete göre değişir
betulggd cinarcinar bizim de artık dar geliyor puset, kolları sıkışıyor oğlumun, 4,5 aylık ama 66 cm 7600 gram, doktoru destekli oturtmaya başlayabilirsin dedi bana 🤷🏻♀️
ilosunannesi_ tgbazdmr bizim pusetimiz de kraft kenya modeldi ama 4 aylıkta puseti bıraktık rahat edemediği için. Yaklaşık 3 hafta oldu puseti de oto koltuk olarak kullanıyoruz
Rabia_91 tgbazdmr doktorumuz 9 kg olmadan puseti bırakmayın dedi. Biz de altıncı ayımızdayız 7 kilo. Mecbur 9 kg’a kadar devam pusete.
Melovealp 4 aylıkken geçtim yatık vaziyette kullandık.Bizim bebe iriydi biraz rahat edemiyordu.Ama bebeğiniz sığıyorsa 6 ayda geçin diyorlar normal arabaya.