Merhaba 8.5 aylık oğlumun kafasının arkasında tek bir yerde yumuşak bir şişlik var .dışarıdan herhangi bir şey belli değil fakat ele geliyor .bastırıyorum bir acısı yok gibi tepki vermiyor .düşme çarpma vs de olmadı .cuma günü doktor a götürücem ama içim içimi yiyor .bu tarz bir şey yaşayan oldu mu