merve5561
merve5561 kan tahlili yaptırdınız mı acaba? Benim kızım da aynı durumdaydı. Doktorumuz tahlil istedi Demir eksikliği çok ciddi seviyedeydi aşırı düşüktü. Kansızlık durumu da sınırdaydı. 3 ay sürdü normal değerlere gelmesi. Yemeyi çok seven bir bebek değil ama en azından sevdiği şeyleri yiyor artık güzelce. 18 aylık şu an. Bir de yemekle döke saça uğraşsın yemese bile kpyun önüne yemeye çalışsın kaşok çatal kullanmak hoşlarına gidiyor. Batırım çatala beraber, yemepe çalışsın. Umarım düzelir yemeyen bebek çok zor gerçekten 😣