Korkuyorsanız sütüm azalır diye tutmayın benim bebeğim 18 aylık ben tutmayı düşünmüyorum geçen yılda tutmadım çocuğumun bir damla bile olsa sütünün azalmasını riske atamam izniniz var tutmayın sonra kaza edersiniz yine de deneyin azalırsa tutmazsınız normal olursa tutarsınız