Bebeğşm 4 aya girmesiyle inanılmaz huzursuz olmaya başladı , gece güzel uyuyan çocuk sürekli uyanmaya başladı , gün içinde çok huzursuz sürekli ağlıyor , gündüzleri artık çok zor uyutuyorum uykusu geliyor yarım saat ağlayıp öyle uyuyor , psikolojik olarak çöktüm , neden böyle , çok canım sıkılıyor kendi çok yetersiz hissediyorum …. Sanki hiç düzelmeyecek gibi , geçer mi bugünler , şimdi uyuttum ama güç bela , hadi diyorum tamam uyumasın zorlamıyım bu seferde ağlıyor , kendimi tükenmiş hissediyorum