Bebeğim 7 ay 9 günlük. Burnu tıkalı olduğundan hırıltı vardı burnunda. ilk defe fiziojik serumla dün yıkadık. Bu gün burnu akıyor durmadan. Gözleri de sulanıyor. Başına gelen varmı? Neden böyle oldu? Rinitmi oldu acaba? Dün hafif ateş de hiss etdim. Diş de geliyor alttan birini dokunduğumda hiss ediyorum diğeri üstü açık ama hala hiss etmiyorum. Dişdenmi yoksa burnunu yıkadık diyemi böyle oldu