lilia767 Benim bi kız bi oğlan var iki yatak var ayrı ayrı biz öyle yaptırdık ikiside aynı odada kalıyorlar kızım 4 yaşında oğlum 3,5 a yakın aynı odada kalıyorlar büyüyünce oğlumun yatağını ayırcam sadece ikisi birbirini evet bazen çok nadir uyandırıyor ama ağırlıklı olarak ikisi birlikte daha iyi uyuyorlar korkularıda olmuyor ben zaten hep ayrı yatırdım alışsınlar diye bebeklikten beri ayrıyız öylede gitti ayrı gayrı