Arkadaşlar Merhaba
Bugün 3 aylik bebeğimi banyo yaptırırken fark ettim. Oğlumun 3 ayak parmağına saç dolanmışti. Annemle açalım derken daha beter ettik. Doktora götürdük. Müdahale ettiler. Ama aklımız çıktı gidene kadar.
2 gündür sebepsiz Ağlıyordu. Kolik sancisi tuttu sandık meğer derdi buymuş. LUTFEN TUM ANNELER BEBEGE CORAP GIYDIRIRKEN DIKKAT ETSIN. CORAPLARIN IPLERI DE TEHLİKELİ. SAC DOLANMA IHTIMALI DE. ACILDE BOYLE VAKALAR ILE GIDEN COK VARMIS. AYAK VE ELLERE SAC DOLANMASI OLABILIYOR. BEN YASADIM OGRENDIM. Dikkat edicem. Sizlere tavsiyem dikkatli olun. Her uzun soluklu ağlama kolik ağlaması olmayabilir. Tüm vücuda bakmak lazım