nb92 Öncelikle sağlıkla büyütün. Bebeğinize uyku eğitimi dediğiniz şey çok erken. Artı çoğu uzmanlar tarafından önerilmiyor. Çocuğun sizin kucağınıza dünyaya güven sağlamasına ihtiyacı var. Bir de iştahsız uyanmıyor demişsiniz ya, Muhtemelen karnı aç olup, şekeri düştüğü için uyanmıyor bilginiz olsun. Siz onu sürekli memenizde tutmaya çalışın saatte bir ya da 2 saatte bir. Sarılık olmaması açısından söylüyorum, yanlış anlamayın.