Selamin aleyküm arkadaşlar. 21 şubatta adetten bir gün sonraydı ertesi gün hapı kullandım. Adetime 10gün varken pembe bir leke geldi 3gündür azıcık azıcık devam ediyor ama adet olmuş gibi de karnım ve belimde ağrıyor. başına gelen var mı, neyden kaynaklanıyor olabilir?