Cnprtk benim de 3.5 aylık bebeğim gece emmelerinde hiç gaz çıkartmadım ama yüz üstü uyuttum o sırada kendisi çıkartıyordu ve rahattı o yüzden uykusunu bölmedim yüzüstü yatırmayı da doktorlar takip altında değilse önermiyorlar canım benim çocuğum kafasını çok rahat oynatıyordu ona güvendim ama çocupunuzu takip ederek deneyebilirsiniz