Feyzosumunannesi nehirinannesi24 O değilde mis gibi kokuyordur şimdi 💜 Rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🌸
betulggd nehirinannesi24 evet benim oğlumun da böyle soyulmuştu derisi doğduktan 1 ay sonra. Güzel nemlendirin bir şeyi kalmaz 😊 güle güle büyütün
Blackmom nehirinannesi24 Çok normal derisi soyuluyor her banyo sonrası zeytinyağı ile vücudu nemlendirin en güzel nemlendirici 😍
smysre Normal kuruluk var sizdede demekki bize zeytinyağı sürmemizi önermişti ebemiz hem sağlıklı hemde direk etkili
deryacig nehirinannesi24 normal canım benim kızım da oldu böyle şuan 2 aylık bende korkmuştum acaba birşey mi var diye ama normal dedi doktor . Nemlendirici kremlerim sürer iken de dikkat et üşütmesin bebek soğuk oluyor çünkü . Elinde ısıt iyice .