inci86 kızım 4,5 yaşında, birlikte çoğu şeyi yapabiliyoruz.
Dediğiniz gibi ev işleri ve yemek hep klasik işler. Ben bunlara kızımı da dahil ediyorum. Çok hoşuna gidiyor.
İşler bittikten sonra, evimize 3-5 dakika uzaklıkta çamlık var. Oraya gidiyoruz muhakkak. Yağmur da yağsa sorun değil, seviyor çamurla taşlarla oynamayı.
Evin içinde vakit geçmiyor çünkü maalesef.