edakurt Kizim 2 ay 7 gunluk bugun ozel asi takvimi icin cocuk doktoruna gittik rota asisina gerek yok sadece anne sutu alan bebeklerde dedi. Menenjit icinde 1 yas dedi. Isterseniz rota yaptirin siz bilirsiniz de dedi kafamiz karisti :/
Papatyaa21 edakurt ne ilgisi var anne sütü ile rota bulaşıcı bir virüs bende emzirdiğim halde iki doz yaptırdm doktorunuzun mantığını anlamadım sebebini açıkladımı
1oglan1kiz Oğluma yalnzca anne sütü veriyordum 24 aylıkken kestim ve 26 aylıkken rotavirus oldu doktor neden oyle dedi anlamadm
elifminamom edakurt ne alaka ikisini de yaptırdım ne saçma konuşmuş rotavirüs çok ağır geçiyor bir kere aşısız bebeklerde
edakurt Evet bende sasirdim acikcasi o yuzden kafamiz karisti. Doktor diyincede insan sasiriyor arada kaliyor
Mglz59 edakurt benim bebeğim şu an 9 aylık sadece anne sütü aldı ek gıda sürecine kadar YouTube DR. Osman Gönülal i dinlerseniz veya rota enfeksiyonu geçirmiş bir bebeğin ailesi ile görüşünüz yaptırmaya karar verirsiniz tabii tercih sizin ama fayda var yapılmasında
SerraD-1823 edakurt ne saçma benim bebeğim de sadece anne sütü alıyor ama 2. Ay aşıları ile ağır gelir diye doktorum 3. Ay da yapalım dedi. Şuna 2 ay16 günlük
limonzeytinmom edakurt ilk defa duydum. Biizm sağlık ocagındaki hemşire bile özellikle ben tavsiye ederim yaptır dedi 2 cocuguma da
Themom_ edakurt ilk doz 3 ay 15 güne kadar yapılıyor 2. Dozda 5. Ayın içerisinde Menenjitte 7-9-13-16 olark ayarladı bizim doktorumuz normalde 3 doz ben bir tanesini ağır olur diye aynı anda yaptırmadım o yuzden 4 doz oldu bizde
delirmeceler edakurt rota virüsten sütmü koruyormuş başka bir doktora gidin şuan gerek yok diyen doktor yoktur helede salgın varken