1bocek1cicekannesi benım bebeğimdede var meme emerken bile kusuo , kaldırınca kusuo yatırınca kusuo okdar fazla kusuoki 1 gram süt içse onuda kusuo fışkırtarak su gibi kusuo ve kusarken bile midesi bulanarak kusuo öğürür gibi oluo agzı yazık nası bi acı çekio acaba cok üzülüorum heryer kusmuk oluo ev üst baş aptamil ar mama kullanıorum o kesio biraz 😞reflüsü var die tahmın edıorm bende dogdugundan beri öyle 😢😢