Zhra78 Kızlar emziriyorum dün sağlık ocağı tetanoz aşısı yaptı bana sol kolum kalkmıyor her yerim ağrıyor bide dediki 1 sene gebelik düşünme düşük yapabilir e bu aşı hamileyken de olunuyor o zaman neden yapılıyor maxem böyle bir yan etkisi var
Sare3437 Zhra78 hamileykende yapiliyor desiginjz gibi oAmn neden bisey olmuyor bosverin takmayin kafaya
Azra41 Zhra78 Sağlık ocaginda mı oldunuz ? Bazi hemşireler cidden çok bilgisiz ve insanları korkutmakta üstlerine yok. . bence kendi doktorunuz varsa ondan bilgi alın. . bide neden olmuştunuz tetanoz asisini ?
ppzeynep Zhra78 Hamileyken de yapılıyor doğru ama 20.haftadan sonra yapılıyor. Belki de bu yüzdendir.
azra1616 Bn Onu ilk defa duydum ağrı yapıyor evt ama diğer dediğinizi ilk defa duydum siz kendi doğum doktorunuza gidince sorarsiniz
Zhra78 Azra41 canım ven en son 10 sene evvel okulda olmuştum o yüzden koruyuculuğu bitmiş dedi hemsire hamileyken olmamıştım
B1elf Zhra78 ilk ignede agri olmadı ama ikincide ağladım resmen ikinciyi vurulduktan sonra hamile kaldım düşük falanda yapmadım 😂