Merhaba herkese, bebek kamerası almak istiyorum. Uygun fiyatlı ama kullanışlı bir şey almak istiyorum. Wi-Fi özelliği olan telefondan takip yapan cihazlardan mı yoksa kameranın yanında kendi izlem cihazı olan modeller mi daha kullanışlı ve iyi oluyor karar veremedim. Siz kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız hangi cihazı kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?