Bizimki de vanilya şurubuyla zorla içiyor anne sütü de alıyor ama kaka sayısı arttı yine bi ara geçmişti beslenme reddi geri geldi doktorlar eczacı bu mama asla alerji yapmaz diyor. Diyette mi kaçak var vanilya şurubu mu yapıyor hala alerji ben anlamadım