Bebeğim 2 aylık, bir süredir hırıltısı vardı bir kaç doktora gösterdim bişeyi yok ciğerleri iyi dediler. En son bir doktor ciğerinde bişey yok serumla burnunu temizleyeceksin dedi, burnu görünürde temizdi tecrübesizlik işte. Ondan sonra memede iki kere boğulur gibi oldu burnundan nefes alamadığı için sanırım. 10 gündür serumla sürekli temizledik eve nemlendirici makine aldık, bebek için hava makinesi aldık vertinol verdik ama geçmiyor çocugun sürekli burnu tıkanıyor genzi dokuyor. İki üç gündür sürekli uyuyor. Arkadaşlar ilk bebeğim doğumdan itibaren tekim tecrübesizim, bir şeyleri yalnış yapıyorum belli ki. Yardımcı olur musunuz?