Nisan004 Gayet bebeğimi hergün yıkıyordum. Hijyenle az yıkamakla alakası yok.
Konak oluşumunun tek sebebi, bebeğin yağ bezlerinin fazla salgı yapması. Fazlaca üretilen yağ, cildinde birikiyor ve daha sonra kuruyarak pul pul dökülüyor. Böylece ortaya konak çıkmış oluyor.