Ysmnyasmn ben hamileyken de, emzirirken de tutmadım. Dinimiz bu konuda kolaylık vermiş, bizleri zorunlu kılmamış, iyi hissedersen tut, kötü etkileneceksen tutma demiş. Doktorlar da sütün kalitesi bozulabilir diye tutulmasa iyi olur diyor. Ama buna karar verecek olan sadece sizsiniz. İlk gün deneyin isterseniz, duruma göre karar verirsiniz