Bana kalırsa silikon uç kullanmayın.Bende 4 ay önce doğum yaptım sezaryenle.Benim sütüm hemen gelmişti ama göğüs ucum yoktu.Şöyle ki bebeği memenize doğru tutun memenizin üstünden de şırıngayla mama damlatın.O şekilde mama göğsünüzden geliyo gibi emmeye başlayacak.O emdikçe hem göğüs ucunuz çıkacak Hemde sütünüz gelmeye başlar yavaş yavaş.Acele etmeyin,stres yapmayın.İlk günler bende mama vermiştim h