Kızlar bebeğim bugün 2 ay 3 günlük ilk haftalarda yeterli kilo almamıştı ve yetersiz demişlerdi. Doğum kilosu 3400 idi ama hastaneden çıkarken tekrar tartılmadı(devlet hastanesi) bu hafta sağlık ocağındaki hemşiremizde hastanedeki çocuk doktorumuzda izinli. Bende evde hassas terazi ile yattığımda kıyafetsiz 5130 çıktı. Sizce normal sınırlar aralığında mı? İlk bebeğim ve biraz takıyorum bu konuyu