Arkadaşlar bebeğim 15 günlük hafif burnunda hırıltı var burnunuda temizledim doktor serum fizyolojik vermemişti denız suyu serumu verdı mınık mınık olanlardan onu burnuda damlat aspiratörle temizle demişti o şekilde yaptım birde nexus nebülizatörüm var bu denız suyunu ıcıne koyup biraz hava versem olur mu acaba yoksa daha küçük mü