Mrvsmt2502 doktorlarımız iç diyor bana bebeklerim premature dogdu ilk günden beri özel, devlet hangi doktora gitsem rezene iç diyorlar bebeklerimin kronik kabizligi var iyi geliyor ve kilo kaybı da yapmadı hatta premature olmalarına rağmen kiloları önde diye doktor biraz aralıklı besle dedi, dediklerinizi bende okudum ama aksi görüş de çok yaygın şimdilik aksi görüşten yanayım tecrübeniz, araştırmanız ve bilgilerinizi paylaştiginiz için teşekkür ederim fakat tekrardan değerlendireceğim bir konu oldu kabızlık problemini çözdükten sonra