tombikdonerkankasiiskender geçen sene hamileydim hayatımda ilk defa regl olmadan tüm ramazanı tutabildim çok güzeldi :) beni korkutan sahur. Küçük bebeğim 7 aylık gece uyanırsa ne yapicam 🏃🏻♀️ geçen yıl iftarda hemen hemen haftalık aynı yemekleri yaptım. Bu sene de öyle yaparım ama sanki eşim bir tatsızlık çıkaracakmış gibi bir his var içimde 😅 Allah hepimize ağız tadıyla hakkıyla ramazanı geçirmeyi nasip etsin