Merhaba anneler oğlum 10 aylık her öğünde her kaşıkta öğürüyor ve azıcık bişey yesin fazlasınla kusuyor psikolojim bozuldu artık
Doktora gidin diyceksiniz giitik dişten olabilir dedi mide ilacı verdi ama öğürmeler hiç kusmalar ara ara gene oluyor ne yapaçağımı şaşırdım artık başına gelen varmı bu ay hiç kiloda almadı