Bebekkaradag canım benimde 2 aylıkken 4500 du kilosu bana hiç kötü falan demedi hemsirem emzir bol bol demişti aylık 600 gram alt sınır demişti benim geceleri sütüm çok oluyor gece biraz sagiyoruk yatmadan da önce güzelce emzirip sonra sagdigim sutu iciriyorum gecede 2 buçuk saatte bir emzirmeye kaldırıyorum 3 haftada 1kilo aldirmisim zaten hemşire az çok bebekten anlarsın demişti huzursuz olur demişti sen emzirmeye devam et canım 1 ay daha süre işte eğer yine az kilo alımı olursa o zaman düşünürsün birşeyler biraz uzun oldu ama kusura bakma😊iyi geceler