kızlar ocak 25 gibi üye olmuştum ilk kargoya verilme tarihi 1 mart olarak gözüküyordu
neyse üye olduktan bir kaç gün sonra ocak dergisini yollamışlar
Şimdi martın 2 sinde mart ayı dergisi geldi ama şubat ayı gelmedi ben martla birlikte gönderirler diye düşünüyordum